تبلیغات
پایگاه اطلاع رسانی گروه مـدیـریـت

شما دوستان عزیز میتوانید موضوعات خود را از جستجوی پایگاه پیدا کنید - بالای سایت

 

به آسانی تحت تأثیر قرار نگیرید . مواظب باشید استاندارد هایتان به اندازه ای بالا باشند که دلواپس رقبا نباشید.
با کارمندانتان مستقیم صحبت کنید . به نارسایی ها با طعنه و کنایه اشاره نکنید . انتقاد سازنده بکنید
کارمندانتان را تشویق نکنید که درباره همدیگر با شما صحبت کنند .
در آگهی خود افراد نامناسب را مشخص کنید تا از اتلاف وقت شما و آنها جلوگیری شود .
افرادی را که در نهایت در لیست واجدین شرایط باقی مانده اند برای پست های مشابه در نظر بگیرد .
مطمئن شوید که تمام اطلاعات و نوشته هایی را که در طول مصاحبه بدانها نیاز می افتد ، در اختیار دارید .
اگر چند متقاضی مناسب وجود دارد با استفاده از کمک آزمونهای انتخابی ، افراد برتر را شناسایی کنید .
برای هر یک از اهدافتان طرح و نقشه به روز داشته باشید جزئیات وظایف اصلی و تاریخ تکمیل هر کدام باشد
با برگزاری جلسات برنامه یزی با دیگر مدیران تداوم برنامه ها را تضمین کنید . یک دستور کار تنظیم کنید و بر آن توافق حاصل نمائید .


برای صرفه جویی در وقت جلسات حتماً از قبل دستور جلسه تنظیم کنید .
در مورد یک شرح وظایف مکتوب با هر یک از اعضای گروه به توافق برسید و در محاصبه های ارزیابی عملکرد آن را به روز کنید .
وقتی کارها غلط از آب در می آیند . بجای آنکه دیگران را سر زنش کنید ، بیشتر به کشف علتها و حل مشکل بپردازید .
از اطلاعاتی که واقعاً مورد نیازتان نیست سؤال نکنید . اینکار نوعی اتلاف وقت است که می تواند در امور مفید تری صرف شود .
جلسات منظم گزارش دهی بر پا کنید نه فقط برای اینکه گروه را به روز نگه دارید بلکه برای اینکه اطلاعات جمع آوری نمائید .
کارهای دفتر داری را زیر کنترل داشته باشید و بایگانی را به روز نگهدارید .
قبل از اینکه هر گونه مکاتبه یا گزارشی را امضاء کنید آن را به دقت بخوانید . اگر بعد متوجه اشتباهی شدید تنها شما مقصرید .
در صورت اقتضا ءاقدامات مورد توافق را مکتوب کنید ، علی الخصوص در مورد کسانی که قابل اعتماد نیستند .
ورود تازه واردان را طوری تنظیم کنید که روز اولشان بعد از زمانمعول آغاز کار باشد . شخصاً به آنان خوش آمد بگوئید .
با وفاداری همیشگی خود به شرکت ، برای دیگران نمونه باشید هنگام بروز مشکلات از مدیریت ارشد یا شرکت انتقاد نکنید .
   .



ارسال نظرات () نویسنده: مجتبی عباس زاده جهرمی 1391/09/15

آخرین مطالب

» چارت سازمانی بانک ملی ایران .
» چارت سازمانی بانک انصار .
» چارت سازمانی شرکت لیزینگ امید .
» چارت سازمانی شرکت پارس مسکن الوند .
» چارت سازمانی بانک قرض الحسنه رسالت .
» چارت سازمانی بانک سامان .
» چارت سازمانی پست بانک .
» چارت سازمانی بانک دی .
» چارت سازمانی بانک رفاه .
» چارت سازمانی بانک حکمت ایرانیان .
» چارت سازمانی بانک سپه .
» چارت سازمانی بانک ملت .
» چارت سازمانی بانک صادرات ایران .
» چارت سازمانی بانک مسکن .
» چارت سازمانی بانک گردشگری .
» چارت سازمانی بانک توسعه و تعاون .
» چارت سازمانی بهزیستی کشور .
» چارت سازمانی بازنشستگی کشوری .
» چارت سازمانی آموزش فنی و حرفه ای .
» چارت سازمانی شركت ملی گاز ایران .
» چارت سازمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات .
» چارت سازمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی .
» چارت سازمانی مدیریت امور دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس .
» چارت سازمانی وزارت صنعت معدن و تجارت .
» چارت سازمانی ثبت و احوال .
» چارت سازمانی وزارت راه و شهر سازی .
» چارت سازمانی وزارت بازرگانی .
» چارت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی .
» چارت سازمانی شرکت مخابرات استان فارس .
» چارت سازمانی اداره کل تربیت بدنی .
 
000000000000000 00000000000000 000000000000000

نظرسنجی

به دسترسی مطالب مورد نیاز چه امتیازی میدهید ؟



درباره ما

گفتگوی زنده با مدیر پایگاه

ثبت نام دریافت مطالب روزانه

آمـار و پیج رنگ

.